Ca prim pas, verificați-vă conectivitatea la eGenius Platform
Înainte de a începe să construiți integrarea de testare, trebuie să aveți pregătite valorile câmpurilor care necesită introducerea de date de către dvs.
Crearea corpului solicitării este un pas critic pentru integrare.
Pentru trimiterea securizată către eGenius Platform a solicitărilor de tranzacție, sunt necesare mai multe elemente.
După ce o solicitare de tranzacție a fost trimisă către gateway, în mod normal veți primi un răspuns într-un timp foarte scurt. Va fi necesar să procesați aceste date pentru a finaliza tranzacția.
Testarea vă permite să verificați dacă integrarea dvs. funcționează în modul dorit.
Accesați legătura corespunzătoare (REST/NVP) [toate versiunile] în cadrul secțiunii Documentație protocol din pagina index Referință API.
Da, numele câmpurilor API, pentru toate operațiunile, sunt sensibile la litere mari și mici.
Dacă utilizați HTTP POST, includeți parametrii necesari în corpul HTTP utilizând codificare JSON. Dacă utilizați HTTP GET, asigurați-vă că parametrii solicitării sunt incluși in adresa URI ca parametri ai interogării.
Câmpurile definite de comerciant nu sunt acceptate în această versiune a eGenius PlatformAPI.
O tranzacție identică trimisă din nou va returna un răspuns identic cu prima tranzacție. În această versiune a eGenius PlatformAPI, toate operațiunile sunt idempotente; mai exact, efectele unei solicitări identice repetate sunt identice cu cele ale unei solicitări unice. Prin urmare, puteți avea certitudinea că tranzacția nu va fi repetată la banca dvs. sau a plătitorului.
De la versiunea APIv15 în continuare, dacă tranzacția inițială pentru o comandă eșuează, puteți să trimiteți o nouă tranzacție inițială (cu un nou ID tranzacție) pentru această comandă, fără a trebui să creați o nouă comandă.
De la versiunea APIv15 în continuare, dacă doriți să realizați o tranzacție Capture sau Refund ulterioară pentru o tranzacție inițială realizată cu succes, NU trebuie să furnizați detaliile cardului în cadrul solicitării dvs. Dacă furnizați detaliile cardului în cazul în care comanda are deja o tranzacție inițială realizată cu succes, atunci eGenius Platform respinge solicitarea.
Dacă nu primiți un răspuns, se recomandă să așteptați timp de 60 de secunde și să încercați să trimiteți din nou solicitarea identică. Tranzacția bancară nu va fi repetată și puteți fi sigur că nu vor exista transferuri duble de fonduri. Veți primi același răspuns pe care l-ați fi primit pentru prima solicitare.
Toate tranzacțiile aprobate sunt reprezentate cu un Cod de răspuns tranzacție cu valoarea APPROVED
din partea eGenius Platform. Orice alt cod reprezintă o tranzacție respinsă sau eșuată.
O tranzacție identică trimisă din nou va returna același răspuns ca și prima tranzacție, deoarece toate operațiunile din această versiune a eGenius Platform sunt idempotente (efectul a N > 0 solicitări identice este același cu efectul unei singure solicitări). Deci, puteți fi sigur că tranzacția nu va fi repetată cu banca dvs. sau a plătitorului.
Este recomandat să validați certificatul SSL al eGenius Platform oricând vă conectați la eGenius Platform. Certificatul SSL al eGenius Platform este emis de o autoritate de certificare standard în domeniu, precum Verisign sau Thawte, al cărei certificat rădăcină va fi deja disponibil, în mod normal, în mediul dvs. web.