Implementarea unei integrări Direct Payment

Cerințe preliminare

Pași pentru integrare

Nu invocați nicio operațiune API direct din browserul dvs.

Pasul 1: Accesați gateway-ul

Ca prim pas, verificați-vă conectivitatea la eGenius Platform

Pasul 2: Cunoașterea câmpurilor de introducere date

Înainte de a începe să construiți integrarea de testare, trebuie să aveți pregătite valorile câmpurilor care necesită introducerea de date de către dvs.

Pasul 3: Crearea solicitării de tranzacție

Crearea corpului solicitării este un pas critic pentru integrare.

Pasul 4: Trimiterea Solicitării de tranzacție

Pentru trimiterea securizată către eGenius Platform a solicitărilor de tranzacție, sunt necesare mai multe elemente.

Pasul 5: Procesarea răspunsului de tranzacție

După ce o solicitare de tranzacție a fost trimisă către gateway, în mod normal veți primi un răspuns într-un timp foarte scurt. Va fi necesar să procesați aceste date pentru a finaliza tranzacția.

Pasul 6: Testare și activare

Testarea vă permite să verificați dacă integrarea dvs. funcționează în modul dorit.

Depanare și întrebări frecvente

Cum aflu care este cea mai recentă versiune a bibliotecii API?

Accesați legătura corespunzătoare (REST/NVP) [toate versiunile] în cadrul secțiunii Documentație protocol din pagina index Referință API.

Sunt numele câmpurilor API sensibile la litere mari și mici?

Da, numele câmpurilor API, pentru toate operațiunile, sunt sensibile la litere mari și mici.

Cum comunic parametrii solicitării utilizând protocolul REST?

Dacă utilizați HTTP POST, includeți parametrii necesari în corpul HTTP utilizând codificare JSON. Dacă utilizați HTTP GET, asigurați-vă că parametrii solicitării sunt incluși in adresa URI ca parametri ai interogării.

Ce se întâmplă dacă transmit câmpuri definite de comerciant către biblioteca API?

Câmpurile definite de comerciant nu sunt acceptate în această versiune a eGenius PlatformAPI.

Ce se întâmplă dacă trimit din nou o tranzacție?

O tranzacție identică trimisă din nou va returna un răspuns identic cu prima tranzacție. În această versiune a eGenius PlatformAPI, toate operațiunile sunt idempotente; mai exact, efectele unei solicitări identice repetate sunt identice cu cele ale unei solicitări unice. Prin urmare, puteți avea certitudinea că tranzacția nu va fi repetată la banca dvs. sau a plătitorului.

Este necesar să creez o nouă comandă, dacă tranzacția inițială pentru o comandă eșuează?

De la versiunea APIv15 în continuare, dacă tranzacția inițială pentru o comandă eșuează, puteți să trimiteți o nouă tranzacție inițială (cu un nou ID tranzacție) pentru această comandă, fără a trebui să creați o nouă comandă.

Ce se întâmplă dacă furnizez detaliile cardului într-o tranzacție ulterioară de tip Capture sau Refund?

De la versiunea APIv15 în continuare, dacă doriți să realizați o tranzacție Capture sau Refund ulterioară pentru o tranzacție inițială realizată cu succes, NU trebuie să furnizați detaliile cardului în cadrul solicitării dvs. Dacă furnizați detaliile cardului în cazul în care comanda are deja o tranzacție inițială realizată cu succes, atunci eGenius Platform respinge solicitarea.

Ce trebuie să fac dacă nu primesc un răspuns?

Dacă nu primiți un răspuns, se recomandă să așteptați timp de 60 de secunde și să încercați să trimiteți din nou solicitarea identică. Tranzacția bancară nu va fi repetată și puteți fi sigur că nu vor exista transferuri duble de fonduri. Veți primi același răspuns pe care l-ați fi primit pentru prima solicitare.

Cum aflu dacă o tranzacție a fost aprobată?

Toate tranzacțiile aprobate sunt reprezentate cu un Cod de răspuns tranzacție cu valoarea APPROVED din partea eGenius Platform. Orice alt cod reprezintă o tranzacție respinsă sau eșuată.

Ce se întâmplă dacă plătitorul trimite de două ori (apasă de două ori pe butonul de trimitere) Formularul de detalii de plată?

O tranzacție identică trimisă din nou va returna același răspuns ca și prima tranzacție, deoarece toate operațiunile din această versiune a eGenius Platform sunt idempotente (efectul a N > 0 solicitări identice este același cu efectul unei singure solicitări). Deci, puteți fi sigur că tranzacția nu va fi repetată cu banca dvs. sau a plătitorului.

Bune practici și sfaturi

Validarea certificatului SSL al serviciului eGenius Platform

Este recomandat să validați certificatul SSL al eGenius Platform oricând vă conectați la eGenius Platform. Certificatul SSL al eGenius Platform este emis de o autoritate de certificare standard în domeniu, precum Verisign sau Thawte, al cărei certificat rădăcină va fi deja disponibil, în mod normal, în mediul dvs. web.

Vă rugăm să consultați un dezvoltator web dacă nu aveți cunoștințe referitoare la validarea certificatelor SSL sau exportul certificatelor din cadrul site-urilor web. Asigurați-vă întotdeauna că serverul este o sursă de încredere.