Masterpass v4

Masterpass este un furnizor de portofel digital care permite plătitorilor să stocheze detaliile proprii de plată, ca de exemplu detaliile cardurilor, adresa de facturare și adresa de livrare în cadrul unui server securizat. Când plătește online, plătitorul poate să se conecteze pur și simplu la Masterpass și să selecteze detaliile de plată stocate, evitând astfel necesitatea ca plătitorul să furnizeze detaliile proprii de plată de fiecare dată când realizează plăți online. Această caracteristică este utilă dacă doriți să îmbunătățiți comoditatea și experiența utilizatorului și în plus să reduceți costurile de conformitate PCI, deoarece furnizorul de portofel asigură securitatea stocării informațiilor plătitorului.

Modelul de redirecționare Masterpass este acceptat de API, versiunile 18–30. Dacă utilizați API versiunea 31 sau o versiune ulterioară, trebuie să utilizați integrarea lightboxului Masterpass.

Cerințe preliminare

Pentru a utiliza Masterpass în eGenius Platform, furnizorul dvs. de servicii de plată trebuie să vă înscrie profilul de comerciant la Masterpass. După înscriere, veți primi un identificator de validare pe care furnizorul dvs. de servicii de plată îl va utiliza pentru a configurarea contului dvs. pentru Masterpass în Administrator comercianți.

Experiența validării Masterpass

Această secțiune descrie un exemplu de proces de validare pentru site-ul magazinului dvs., unde plătitorul utilizează adresa de livrare stocată de Masterpass. Plătitorul revizuiește și confirmă plata pe site-ul magazinului dvs..

Procesul Masterpass Online

Procesul de validare este după cum urmează:

  1. Un plătitor vizitează site-ul magazinului dvs., selectează unul sau mai multe produse și face clic pe Masterpass în cadrul paginii de validare.
  2. Atunci când plătitorul face clic pe Masterpass:
    • solicitați un identificator de sesiune utilizând operațiunea Create Session.
    • inițiați o interacțiune Masterpass utilizând ID-ul de sesiune din operațiunea Create Session într-o operațiune Open Wallet.
    • redirecționați browserul plătitorului către Masterpass, utilizând adresa URL de redirecționare returnată în răspunsul Open Wallet.
    • Referință API Open Wallet [REST][NVP]

  3. Plătitorul se autentifică în contul său Masterpass cu ajutorul paginii de autentificare Masterpass.
  4. Plătitorul selectează dintre opțiunile de plată și de livrare disponibile. Dacă aveți configurată în eGenius Platform opțiunea de a colecta adresa de livrare de la Masterpass, atunci Masterpass solicită plătitorului să selecteze o adresă de livrare. Plătitorul poate selecta o adresă de livrare stocată anterior de Masterpass sau poate introduce o adresă nouă. Ca alternativă, puteți colecta adresa de livrare pe site-ul magazinului dvs. înainte/după redirecționarea către Masterpass.
  5. În momentul când plătitorul continuă interacțiunea apăsând butonul "Continuare către validare" în cadrul site-ului web Masterpass, eGenius Platform redirecționează plătitorul de la Masterpass înapoi la site-ul magazinului dvs. utilizând adresa return URL furnizată în solicitarea Open Wallet.
    Dacă plătitorul revocă interacțiunea în cadrul Masterpass, eGenius Platform redirecționează browserul plătitorului către adresa cancel URL furnizată în solicitarea Open Wallet.
  6. Dacă interacțiunea a fost realizată cu succes, detaliile interacțiunii și detaliile de plată colectate la Masterpass sunt stocate în sesiunea identificată în solicitarea Open Wallet. În acest punct, puteți opta să afișați pentru plătitor alte pagini sau să utilizați sesiunea pentru a realiza o operațiune de plată sau o operațiune de stocare.
    Este recomandat să colectați detaliile de sesiune utilizând operațiunea Retrieve Session și să verificați conținutul sesiunii înainte de a iniția o operațiune de plată.
Masterpass prin Hosted Checkout

Dacă aveți deja o integrare Hosted Checkout, Masterpass va fi automat disponibil din momentul în care ați activat cu succes serviciul.

Masterpass prin Hosted Payment Session POST

Combinarea Masterpass cu integrarea Hosted Payment Session POST vă permite să colectați detaliile cardului de la plătitor fie prin intermediul Masterpass, fie direct prin intermediul paginii de plată.

Procesul de plată este după cum urmează:

  1. Afișați un formular de plată pentru plătitor, după cum este necesar pentru integrarea POST Hosted Payment Session. Consultați secțiunea POST Hosted Payment Session pentru mai multe detalii. Formularul de plată trebuie să includă o metodă de identificare a Masterpass ca opțiune de validare selectată de către plătitor.
  2. Când plătitorul trimite formularul de plată:
    • Dacă plătitorul a optat să nu plătească utilizând Masterpass, ci să plătească cu cardul de credit, sesiunea va conține detaliile cardului, introduse direct de către plătitor.
    • Dacă plătitorul a optat să plătească utilizând Masterpass, atunci executați procesul de validare în modul descris mai sus. La finalizarea cu succes a procesului de plată, sesiunea va conține detaliile de plată.
    • Utilizați aceeași sesiune creată pentru integrarea Hosted Payment Session pentru a stoca detaliile de plată colectate prin intermediul Masterpass.
  3. Puteți în acest moment să inițiați o operațiune de plată sau de stocare. Rețineți că detaliile cardului pot fi furnizate utilizând multiple surse de detalii card.
Pagina de plată trimisă pentru o interacțiune Masterpass nu va conține niciun fel de detalii ale cardului. Prin urmare, trebuie să ignorați erorile de validare datorate detaliilor card lipsă.
Masterpass prin intermediul propriei dvs. integrări

Dacă integrarea dvs. acceptă deja interacțiunile Masterpass, atunci puteți utiliza detaliile de plată colectate prin intermediul Masterpass pentru a realiza o tranzacție prin intermediul API. Pentru a identifica Masterpass ca sursă a detaliilor de plată, trebuie să specificați:

  • order.walletProvider: Setați acest câmp cu valoarea MASTERPASS_ONLINE
  • order.walletIndicator: Indicatorul portofelului electronic, așa cum este returnat de către Masterpass.

Referință API Furnizor portofel [REST][NVP]

Referință API Indicator portofel [REST][NVP]

Cerințe de interfață utilizator pentru site-ul magazinului dvs.

Când prezentați Masterpass ca opțiune pentru plătitori pe site-ul dvs. web, trebuie să respectați cerințele Masterpass de branding pentru interfața cu utilizatorul. Pentru indicații despre modul de prezentare a elementelor interfeței cu utilizatorul în cadrul paginilor dvs. de validare, consultați Branding Masterpass.

Configurarea contului dvs. de comerciant Masterpass

Înainte de a utiliza Masterpass ca furnizor de portofel electronic prin intermediul eGenius Platform, furnizorul dvs. de servicii de plată trebuie să vă înscrie profilul de comerciant la Masterpass. După ce ați fost înscris cu succes, vi se va emite un Identificator de validare pe care furnizorul dvs. de servicii de plată va trebui să-l utilizeze în Administrator comercianți, pentru a activa și configura profilul dvs. pentru serviciul Masterpass.

Testarea integrării

Masterpass solicită direcționarea comercianților aflați în modul de „lucru” și cel de „testare” (având prefixul „TEST” atașat ID-ului de comerciant) către sandboxul Masterpass, respectiv către emulatorul Masterpass. Pentru a accesa sandboxul Masterpass, contactați furnizorul de servicii de plată.

Detaliile emulatorului Masterpass

Emulatorul Masterpass vă permite să vă testați integrarea pentru utilizarea funcționalității portofelului electronic Masterpass prin intermediul eGenius Platform.

Pentru profilul dvs. de testare comerciant, răspunsul OPEN_WALLET returnează o adresă URL de redirecționare (wallet.redirectURL) care redirecționează browserul plătitorului către emulatorul Masterpass din eGenius Platform.

Emulatorul Masterpass nu solicită introducerea acreditărilor Masterpass (nume de utilizator și parolă) ale plătitorului. Acesta furnizează date de testare implicite pentru toate câmpurile, inclusiv nume posesor card, număr de card, dată de expirare și detalii adresă de facturare. Puteți suprascrie aceste detalii cu detaliile dvs. de testare, cu excepția numărului de card.

Puteți selecta numai unul dintre numerele de card furnizate în lista verticală. Numerele de card de testare care sunt furnizate sunt în funcție de tipurile de card pe care le acceptați.

Carduri de testare Număr card
Mastercard
5123456789012346
American Express
345678901234564
Diners Club
30123400000000
Discover
6011111111111117
Maestro
6799990100000000019
Visa
4987654321098769

Întrebări frecvente

Cum pot asigura faptul că plătitorii selectează doar dintre tipurile de card pe care le acceptă profilul meu comerciant?

eGenius Platform colectează din configurația dvs. comerciant tipurile de card acceptate și se asigură că doar aceste tipuri de carduri sunt disponibile pentru selecție în cadrul Masterpass.

Trebuie să implementez transmiterea stării tranzacției înapoi către Masterpass?

Nu. eGenius Platform va trimite automat transmiterea tranzacției înapoi către Masterpass după procesarea tranzacției.

Copyright © 2023 UniCredit Bank