Îmbunătățiri ale sistemului de plată
După ce ați implementat tranzacțiile inițiale de bază de care aveți nevoie în sistemul dvs., luați în considerare ce fel de îmbunătățiri doriți să adăugați plăților dvs. atât pentru a îmbunătăți experiența plătitorului, cât și pentru a minimiza riscurile pentru propria afacere.
Vă puteți îmbunătăți plățile cu:
- Detalii despre bunurile sau serviciile comandate pentru a ajuta la satisfacerea cerințelor de conformitate cu plățile
- Îmbunătățiri pentru experiența plătitorului
- Date suplimentare pentru a îmbunătăți ratele comisioanelor de procesare
- Autentificare mai ușoară
Detalii despre bunurile sau serviciile comandate
Puteți adăuga diferite tipuri de detalii despre bunurile sau serviciile pe care plătitorul le comandă în solicitarea inițială. Puteți furniza detalii despre comandă în general și despre elementele-rând individuale incluse în aceasta. Folosiți obiectele order și order.item[n]
din corpul solicitării pentru aceste detalii. Pentru mai multe informații, consultați Datele privind comenzile și elementele-rând.
Dacă furnizați servicii legate de companii aeriene, de croazieră sau de asistență medicală, puteți defini diferite detalii suplimentare despre serviciul cumpărat:
- Pentru datele aeriene, cum ar fi zborurile, pasagerii, biletele și itinerariile, utilizați obiectul
airline
din corpul solicitării. Pentru mai multe informații, consultați Date linie aeriană. - Pentru date de croazieră, cum ar fi croaziera, nava, pasagerii și agentul de turism, utilizați obiectul
cruise
din corpul solicitării. Pentru mai multe informații, consultați Date croazieră. - Pentru datele medicale, cum ar fi achizițiile aprobate de ochelari, servicii stomatologice și medicamente cu rețetă, utilizați obiectul
order.item[n]
din corpul solicitării. Pentru mai multe informații, consultați Datele medicale.
Toate aceste detalii pot fi stocate în gateway și preluate cu tranzacții sau comenzi individuale sau pot fi incluse în rapoarte pe care le puteți descărca de pe gateway. Acestea pot fi folosite pentru a sprijini și eficientiza procesele de afaceri, cum ar fi reconcilierea și raportarea.
Îmbunătățiri pentru experiența plătitorului
Pentru a îmbunătăți experiența generală a plătitorului pe site-ul dvs. web și cu afacerea dvs., vă puteți îmbunătăți plățile cu:
- Notificări prin e-mail
Pentru comercianții care efectuează doar plăți ocazionale, dacă vă abonați la notificări prin e-mail pe Merchant Administration, gateway-ul poate trimite o notificare la adresa de e-mail a plătitorului de fiecare dată când comanda lor este primită cu succes (se procesează o tranzacție de tip PAY sau AUTHORIZE) sau când se emite o rambursare.
- Descrieri pentru extrasele de cont
Puteți contribui la reducerea rambursărilor, asigurându-vă că plătitorul poate recunoaște cu ușurință plata efectuată către dvs. în contul sau extrasul său bancar, incluzând un text descriptiv în solicitarea dvs. Banca adaugă descriptorul la extrasul plătitorului pentru tranzacția respectivă. Utilizați obiectul
order.statementDescriptor
din corpul solicitării. Pentru mai multe informații, consultați Datele descriptorului din extras. - Stocarea detaliilor de plată pentru a servi clienții care revin
Prin stocarea detaliilor de plată ale plătitorului dvs. (cu aprobarea acestuia), puteți oferi un serviciu mai bun pentru clienții care revin, deoarece aceștia nu trebuie să introducă din nou detaliile de plată pe site-ul dvs. web. Puteți utiliza diverse servicii Tokenization pentru a stoca detaliile de plată ale plătitorului în gateway. Când plătitorul revine pe site-ul dvs., afișați numărul de card ascuns pentru a-i permite plătitorului să determine dacă dorește să folosească același card. Iar atunci când trimiteți tranzacția de plată, puteți include doar simbolul, deoarece portalul are deja detaliile cardului aferent.
Date suplimentare pentru a îmbunătăți ratele comisioanelor de procesare
Uneori, adăugarea mai multor date la solicitarea dvs. poate genera economii cu costurile, mai ales dacă acceptați plăți cu cardul. Furnizarea de mai multe detalii în solicitare poate ajuta emitentul cardului să determine dacă acceptă plata și, în consecință, are ca rezultat un comision de procesare mai bun pentru dvs.
Dacă acceptați carduri de afaceri, corporative sau de achiziție, luați în considerare adăugarea la solicitarea dvs.:
- Date îmbunătățite ale tranzacțiilor, cum ar fi numărul de referință al clientului, numărul facturii și valoarea taxelor
- Detalii despre elementele-rând din comandă
Pentru mai multe informații despre datele exacte de furnizat și câmpurile de utilizat, consultați Date de nivel 2 și nivel 3.
Autentificare mai ușoară
Prevenirea fraudei și asigurarea faptului că plătitorul poate fi autentificat cu ușurință oferă avantaje ambelor părți: puteți fi sigur că veți primi plata pentru bunurile dvs., iar plătitorul vă poate vedea ca pe un comerciant de încredere, care fluidizează validarea comenzilor eliminând procesele de autentificare în timpul unei simple achiziții.
Pentru a spori securitatea plăților dvs.:
- Dacă gestionați tranzacții în care cardul nu este prezent, luați în considerare furnizarea de date despre conexiunea la internet pe care o folosește plătitorul, cum ar fi adresa IP și numele de gazdă. Emitentul cardului poate folosi aceste detalii pentru a evalua nivelul de risc al tranzacției, accelerând și ajutând procesul de autorizare. Pentru mai multe informații, consultați Datele de internet ale clientului.
- Dacă utilizați autentificarea 3D Secure (3DS) pentru plățile cu cardul, încercați să furnizați detalii suplimentare în solicitarea despre istoricul achizițiilor plătitorului. Acest lucru poate crește șansele ca serverul de control al accesului (ACS) să autentifice plătitorul folosind fluxul fluidizat în loc să solicite fluxul cu testare și acțiuni suplimentare din partea plătitorului. Pentru mai multe informații despre câmpurile relevante, consultați Ce pot face pentru a crește șansele unui proces fluidizat? Întrebări frecvente în autentificarea 3DS.