Depanare și Întrebări frecvente
Această secțiune conține sugestii și sluții pentru problemele cu care vă puteți confrunta în legătură cu integrarea dvs.
Funcționalitatea de comisionare de pe Mastercard Gateway permite unui comerciant să aplice un comision la o tranzacție pe baza următorilor parametri:
- Punct de intrare Gateway, cum ar fi Hosted Checkout sau API.
- Metodă de plată, cum ar fi Mastercard, Visa sau American Express.
- Metodă de finanțare, cum ar fi credit sau debit.
- Moneda
Da, puteți configura regulile de filtrare după IP-ul de țară în Merchant Administration. Furnizorul dvs. de servicii de plată poate configura reguli pentru dvs. în Merchant Manager, în plus față de regulile aplicate tuturor comercianților săi. Acest lucru vă va permite să respingeți sau să revizuiți tranzacțiile care provin de la adresele IP asociate țărilor cu risc ridicat.
Rambursările pot fi efectuate numai atunci când un transfer de fonduri este finalizat fie prin Pay, fie prin Capture.
Operațiunile de anulare (invalidare) pot fi realizate numai pentru tranzacții care nu au fost încă trimise băncii de către achizitor pentru procesare la finalul zilei.
Da, puteți seta o plată periodică cu o sumă variabilă, de exemplu, plata facturilor post-plătite. Trebuie să actualizați valoarea parametrului amountVariability
conform cerințelor. Pentru mai multe informații, consultați Tranzacțiile cu acreditări salvate.
Principalele diferențe dintre cele două versiuni SDK sunt următoarele:
SDK versiunea 1 | SDK versiunea 2 |
---|---|
Fără experiență nativă în aplicație | Experiență nativă în aplicație, fără redirecționări |
Flux de autentificare cu redirecționări | Sunt acceptate fluxuri multiple de autentificare, cum ar fi OTP, selecție unică și multiplă, bazate pe răspunsuri. |
Flux de autentificare a emitentului prin browserul web de pe un dispozitiv mobil | Flux mai inteligent, fluidizat, care duce la dificultăți mai mici pentru plătitor |
Aceasta depinde de instituția financiară care a emis cardul plătitorului. Fiecare emitent de carduri definește o perioadă de expirare a autorizării, în care mențin fondurile blocate în contul plătitorului, în timp ce așteaptă primirea unei tranzacții de decontare. În general, este vorba de 5-8 zile de procesare, înainte ca autorizarea să fie anulată din contul plătitorului și să fie eliberat din nou accesul plătitorului la fonduri.
Puteți utiliza următoarele câmpuri pentru a intercepta erorile de validare:
Câmpul error.explanation [REST][NVP] va conține un text de descriere a erorii în limbaj uman care oferă informații suplimentare referitoare la eroare, cum ar fi lungimea minimă acceptată etc. Nu analizați aceste informații, deoarece formatul acestui text nu poate fi garantat.
Integrările cu Payment Client și Virtual Payment Client returnează coduri de răspuns diferite de enumerările returnate pentru API. Tabelele de mai jos prezintă maparea între cele două tipuri de răspunsuri returnate de eGenius Platform.
Client de plată/Client virtual de plată | API | ||
---|---|---|---|
Cod de răspuns | Descriere | response.gatewayCode |
Descriere |
0 | Tranzacție realizată cu succes | APPROVED |
Tranzacție aprobată |
1 | Tranzacția nu a putut fi procesată | UNSPECIFIED_FAILURE |
Tranzacția nu a putut fi procesată |
2 | Tranzacție refuzată - Contactați banca emitentă | DECLINED |
Operațiunea solicitată a eșuat. De exemplu, o plată a fost respinsă de către emitent sau autentificarea plătitorului nu a putut fi efectuată cu succes. |
3 | Tranzacție refuzată - Niciun răspuns din partea băncii | TIMED_OUT |
Timpul de așteptare răspuns a expirat |
4 | Tranzacție refuzată - Card expirat | EXPIRED_CARD |
Tranzacție refuzată din cauza expirării cardului |
5 | Tranzacție refuzată - Credit insuficient | INSUFFICIENT_FUNDS |
Tranzacție refuzată din cauza fondurilor insuficiente |
6 | Tranzacție refuzată - Eroare sistem bancă | ACQUIRER_SYSTEM_ERROR | A apărut o eroare în sistemul achizitorului în decursul procesării tranzacției |
7 | Eroare de procesare server de plăți. În mod normal cauzată de date de intrare nevalide, cum ar fi un număr de card de credit. Pot apărea, de asemenea, erori de procesare. | SYSTEM_ERROR |
A apărut o eroare internă de sistem în decursul procesării tranzacției |
8 | Tranzacție refuzată - Tip de tranzacție neacceptat | NOT_SUPPORTED |
Tip de tranzacție neacceptat |
9 | Banca a refuzat tranzacția (Nu contactați Banca) | DECLINED_DO_NOT_CONTACT |
Tranzacție refuzată - nu contactați emitentul |
A | Tranzacție abandonată | ABORTED |
Tranzacție abandonată de posesorul de card |
B | Tranzacție blocată - Reveniți când: -Nivelul de securitate verificare are o valoare de „7”, - Comerciantul are activată blocarea 3-D Secure, - evaluarea generală de risc returnează „Respingere” sau „Respingere din sistem” |
BLOCKED |
Tranzacție blocată din cauza Riscului sau regulilor de blocare 3-D Secure |
C | Tranzacție revocată | CANCELLED |
Tranzacție revocată de posesorul de card |
D | Tranzacție cu perioadă de grație | DEFERRED_TRANSACTION_RECEIVED |
Tranzacție cu perioadă de grație recepționată și în așteptarea procesării |
E | Tranzacție refuzată - Consultați emitentul cardului | REFERRED |
Tranzacție refuzată - consultați emitentul |
F | Autentificare 3-D Secure eșuată | AUTHENTICATION_FAILED |
Autentificare 3-D Secure eșuată |
I | Cod de securitate card eșuat | INVALID_CSC |
Cod de securitate card nevalid |
L | Tranzacție de achiziționare blocată. Această stare indică faptul că există o altă tranzacție care este în desfășurare cu același număr de tranzacție de achiziționare. | LOCK_FAILURE |
Comandă blocată - o altă tranzacție este în desfășurare pentru această comandă |
M | Tranzacție trimisă (tranzacția a fost direcționată către achizitor, dar Serverul de plăți nu a primit-o încă pentru a finaliza tranzacția) | SUBMITTED |
Tranzacție trimisă - nu a fost încă primit răspunsul |
N | Posesorul de card nu este înscris la 3-D Secure (numai autentificare). | NOT_ENROLLED_3D_SECURE |
Posesor card nu este înscris la 3-D Secure |
P | Tranzacția este în așteptare | PENDING |
Tranzacția este în așteptare |
R | Limitele de încercare din nou au fost depășite, Tranzacția nu a fost procesată | EXCEEDED_RETRY_LIMIT |
Limită de încercare din nou a tranzacției depășită |
S | Tranzacție refuzată - Lot dublat | DUPLICATE_BATCH |
Tranzacție refuzată din cauza faptului că lotul este dublat |
T | Verificare adresă eșuată | DECLINED_AVS |
Tranzacție refuzată din cauza verificării adresei |
U | Cod de securitate card eșuat | DECLINED_CSC |
Tranzacție refuzată din cauza codului de securitate card |
V | Verificare adresă și Cod de securitate card eșuate | DECLINED_AVS_CSC |
Tranzacție refuzată din cauza verificării adresei și codului de securitate card |
W | Tranzacție refuzată - Nu este acceptată plata structurată. | DECLINED_PAYMENT_PLAN |
Tranzacție refuzată din cauza plății structurate |
X | Aprobată, în așteptare decontare - Aprobată de un sistem de decontare în lot, dar încă în așteptarea detaliilor suplimentare de la achizitor. | APPROVED_PENDING_SETTLEMENT |
Tranzacție aprobată - în așteptarea decontării lotului |
? | Răspuns necunoscut | UNKNOWN |
Răspuns necunoscut |
Client de plată/Client virtual de plată | API | ||
---|---|---|---|
Cod de răspuns | Descriere | response.cardholderVerification.avs.gatewayCode |
Descriere |
X | Adresă și cod poștal/cod zip de 9 cifre – corecte | ADDRESS_ZIP_MATCH |
Adresă stradă și cod zip/cod poștal corecte |
Y | Adresă și cod poștal/cod zip de 5 cifre – corecte | ||
D | Adresă stradă și cod poștal corecte pentru o tranzacție internațională. | ||
M | Adresă stradă și cod poștal corecte pentru o tranzacție internațională. | ||
F | Adresă stradă și cod poștal corecte. Aplicabil doar pentru Marea Britanie. | ||
W | Cod ZIP de 9 cifre/cod poștal corecte, Adresă incorectă | ZIP_MATCH |
Cod ZIP/cod poștal corect. Adresă stradă incorectă |
P | Cod poștal corect pentru tranzacție internațională, dar adresă stradă neverificată datorită formatelor incompatibile. | ||
Z | Cod ZIP de 5 cifre/cod poștal corecte, Adresă incorectă | ||
A | Numai adresă corectă | ADDRESS_MATCH |
Adresă stradă corectă |
B | Adresă stradă corectă pentru o tranzacție internațională. Cod poștal neverificat datorită formatelor incompatibile. | ||
S | Serviciu neacceptat în prezent. | SERVICE_NOT_SUPPORTED |
Serviciu neacceptat în prezent de către achizitor sau comerciant |
G | Tranzacție internațională, informații adresă indisponibile. | NOT_VERIFIED |
AVS nu a putut fi verificat pentru o tranzacție internațională |
C | Adresă stradă și cod poștal neverificate pentru o tranzacție internațională datorită formatelor incompatibile. | ||
I | Numai Visa. Informații adresă neverificate pentru tranzacție internațională. | ||
R | Sistemul emitentului este indisponibil. Încercați din nou. | SERVICE_NOT_AVAILABLE_RETRY |
Sistemul emitentului este indisponibil. Se poate încerca din nou |
U | Adresă indisponibilă, nu există date de la Emitent. | NOT_AVAILABLE |
Nu sunt disponibile date de la emitent sau datele AVS nu sunt acceptate pentru tranzacție |
E | Nu este comandă prin poștă/comandă telefonică. | ||
N | Adresă și cod ZIP/cod poștal incorecte | NO_MATCH |
Niciun rezultat |
0 (zero) | Nu a fost solicitat AVS. (Utilizat de VisaII.) | NOT_REQUESTED |
AVS nu a fost solicitat |
K | Numai nume posesor card corect. | NAME_MATCH |
Nume posesor card corect |
O | Numele posesorului cardului și adresa se potrivesc | NAME_ADDRESS_MATCH |
Numele posesorului cardului și adresa se potrivesc |
L | Numele posesorului cardului și codul poștal se potrivesc | NAME_ZIP_MATCH |
Numele posesorului cardului și codul poștal se potrivesc |
Client de plată/Client virtual de plată | API | ||
---|---|---|---|
Cod de răspuns | Descriere | response.cardSecurityCode.gatewayCode |
Descriere |
M | CSC valid sau corect | MATCHED |
Valid sau corect |
S | Comerciantul indică faptul că CSC nu este prezent pe card | NOT_PRESENT |
Comerciantul indică faptul că CSC nu este prezent pe card |
P | CSC neprocesat | NOT_PROCESSED |
Neprocesat |
U | Emitentul cardului nu este înregistrat/certificat | NOT_SUPPPORTED |
Emitentul cardului nu este înregistrat/certificat |
N | Cod nevalid sau incorect | NO_MATCH |
Cod nevalid sau incorect. |
Da, puteți retrimite în siguranță o solicitare cu aceleași detalii, deoarece gateway-ul acceptă operațiunile idempotente. Operațiunile idempotente produc același rezultat atunci când sunt invocate în mod repetat. Dacă gateway-ul a primit deja solicitarea dvs., acesta va returna răspunsul original; în caz contrar, va procesa solicitarea și va returna răspunsul.
În mod normal, puteți stabili corespondența solicitărilor cu răspunsurile utilizând câmpurile order.id
și transaction.id
, dat fiind că acestea sunt furnizate în solicitări și returnate în răspunsuri. Dacă, însă, aplicația dvs. nu acceptă un model de integrare sincronă sau sursa și ținta unei solicitări diferă, puteți utiliza câmpul correlationId
pentru a identifica solicitarea și răspunsul corespunzător. correlationId
este un identificator temporar, a cărui valoare nu rămâne în gateway și este returnat așa cum este furnizat în răspunsul la solicitare. Puteți utiliza correlationId
cu toate solicitările API.
No merchant acquirer link
pentru un achizitor pentru care sunt configurat?Contactați your payment service provider pentru a vă asigura că legătura dvs. de achizitor comerciant de pe gateway este configurată pentru combinațiile corespunzătoare dintre tipul de card și monedă.
Merchant Administration este o interfață web care permite comercianților să își urmărească și să își gestioneze cu ușurință comenzile. Comercianții pot căuta și vedea detaliile comenzilor/tranzacțiilor, pot descărca rapoarte CSV, pot verifica rezultatele 3-D Secure, pot configura mijloace de control al riscurilor, pot crea manual comenzi, pot gestiona rambursările și multe altele. Consultați Ghidul de utilizare Merchant Administration pentru detalii suplimentare.
Comercianții trebuie integrați pe gateway și trebuie să aibă un profil de comerciant configurat cu succes pentru a putea accesa Merchant Administration.
Emitentul sau rețeaua de carduri poate furniza informații suplimentare sub forma unui cod de consiliere comerciant, care vă va ajuta să înțelegeți motivul refuzului tranzacției. Atunci când o tranzacție este refuzată pentru fonduri insuficiente, codul de consiliere poate recomanda comercianților un interval de timp după care se poate reîncerca, interval după care aprobarea de autorizare are o probabilitate mare de succes.
Următorul tabel oferă o descriere a diferitelor coduri de consiliere comerciant returnate de scheme.
Cod consiliere comerciant | Recomandarea schemei |
---|---|
01 | Disponibile informații noi cont |
02 | Nu poate fi aprobat în acest moment, încercați din nou mai târziu |
03 | Nu mai încercați din nou |
04 | Cerințele simbol neîndeplinite pentru acest tip de simbol |
05 | Valoare negociată neaprobată |
21 | Anulare plată |
22 | Comerciantul nu se califică pentru codul de produs |
24 | Reîncercați după 1 oră |
25 | Reîncercați după 24 ore |
26 | Reîncercați după 2 zile |
27 | Reîncercați după 4 zile |
28 | Reîncercați după 6 zile |
29 | Reîncercați după 8 zile |
30 | Reîncercați după 10 zile |
R0 | Oprire ordin de plată |
R1 | Revocare ordin de autorizare |
R3 | Revocare toate ordinele de autorizare |