Modelul Hosted Checkout vă permite să colectați detalii de plată de la plătitorul dvs., prin intermediul unei interacțiuni găzduite și afișate de către eGenius Platform. Cu acest model de integrare, dvs. nu vizualizați sau manipulați niciodată detaliile de plată direct, deoarece acestea sunt colectate de interfața de plată găzduită și sunt trimise direct din browserul plătitorului către eGenius Platform.
Hosted Checkout poate fi implementat ca:
Pagină încorporată – o componentă încorporată în site-ul dvs. web de comerciant existent.
O Hosted Payment Page – o pagină web găzduită și afișată de către eGenius Platform.
Avantaje cheie
Integrarea modelului Hosted Checkout este simplă și rapidă.
Dvs. nu aveți nevoie să manipulați sau să stocați niciun fel de detalii de plată, astfel reducând costurile de conformitate PCI.
Puteți utiliza tema oferită de your payment service provider pentru a afișa interfața Hosted Checkout. Acest lucru vă permite să profitați de brandul your payment service provider. O imagine puternică reduce reticența plătitorului în a furniza detaliile de plată.
Puteți să particularizați conținutul interfeței Hosted Checkout pentru a afișa informații referitoare la compania dvs.
Dacă v-ați abonat la serviciul notificări, puteți opta să primiți astfel de notificări atunci când plata este realizată cu succes.
Procesul de plată pentru modelul Hosted Checkout este prezentat mai jos.
Plătitorul inițiază procesul de plată pentru bunuri și servicii în cadrul site-ului magazinului dvs. Ca răspuns, aplicația dvs. trimite o solicitare JavaScript cu datele necesare către eGenius Platform, pentru a afișa interfața de plată selectată: o pagină încorporată sau Hosted Payment Page.
Plătitorului îi este afișată interfața de plată. Conținutul paginii afișate (cum ar fi informațiile despre compania dvs. și detaliile comenzii), precum și alte aspecte ale interfeței de plată sunt controlate de către datele transmise prin solicitarea dvs.
Plătitorul introduce informațiile necesare și apasă „Plată”.
eGenius Platform colectează și verifică detaliile de plată și procesează plata.
Dacă profilul dvs. este configurat pentru un serviciu de plată prin browser, cum ar fi PayPal, sau un serviciu de tip portofel electronic, aceste servicii sunt afișate ca opțiuni de plată alături de alte opțiuni de plată cu cardul. Dacă plătitorul optează să plătească utilizând unul dintre aceste servicii, plătitorul va fi redirecționat către site-ul web al furnizorului serviciului pentru a selecta detaliile de plată.
Dacă profilul dvs. este configurat pentru serviciul 3-D Secure, implicit plătitorului i se va solicita să realizeze autentificarea anterior realizării plății. Puteți opta să evitați autentificarea, consultați secțiunea Evitare caracteristici de securitate.
Dacă plata este realizată cu succes, plătitorul poate obține detaliile de plată de la una dintre următoarele surse:
O confirmare găzduită de eGenius Platform (pe pagina încorporată sau o pagină găzduită). Aceasta este modalitatea de funcționare implicită.
Site-ul magazinului dvs..
Notificări prin mesaje de e-mail. Pentru a implementa această opțiune trebuie să vă abonați la serviciul notificări plătitor.
Dacă plata nu s-a realizat cu succes, Hosted Checkout afișează rezultatul, permițând plătitorului să încerce din nou tranzacția cu detalii de plată diferite.
Alegeți modelul Hosted Session dacă doriți să aveți control asupra formatului și stilului paginii dvs. de plată, reducând în același timp costurile de conformitate PCI. Biblioteca de clienți JavaScript Hosted Session permite colectarea de informații sensibile de plată de la plătitor în câmpurile formularului de plată, obținute de la eGenius Platform și controlate de acesta. Gateway-ul colectează detaliile de plată din cadrul unei sesiuni de plată și le stochează temporar pentru utilizarea ulterioară. Apoi, puteți include o sesiune de plată în locul detaliilor de plată în solicitarea de tranzacție pentru procesarea unei plăți.
Avantaje cheie
Integrarea modelului Hosted Session este simplă și rapidă.
Nu este necesar să colectați, să stocați sau să procesați niciun fel de detalii de plată sensibile, astfel reducând costurile de conformitate PCI.
Vă păstrați controlul asupra stilului și dispunerii paginii dvs. de plată.
Puteți personaliza experiența plătitorului în funcție de necesitățile afacerii dvs.
Flux de informații
Procesul de plată pentru modelul Hosted Session este prezentat mai jos.
Plătitorul inițiază procesul de plată pentru bunuri și servicii în cadrul site-ului magazinului dvs..
Plătitorul poate decide să furnizeze detaliile de plată folosind un card de credit/debit, un portofel electronic, un card-cadou sau printr-o plată Automated Clearing House.
Pagina dvs. de plată: Detaliile de plată sunt colectate în câmpurile de formular încorporate în iFrame-urile găzduite de eGenius Platform.
Portofel electronic: Detaliile cardului sunt colectate în mod securizat în urma interacțiunii cu portofelul electronic și trimise către eGenius Platform.
eGenius Platform colectează detaliile de plată din cadrul unei sesiuni de plată; le veți putea utiliza în orice operațiune care face referire la o sesiune.
Dacă aveți nevoie de controlul total asupra tranzacției, dacă doriți să administrați propriile dvs. pagini de plată sau dacă doriți să colectați detalii de plată trebuie să utilizați modelul Direct Payment. Detaliile de plată sunt trimise direct către eGenius Platform pentru procesarea tranzacției. Acest model administrat de comerciant necesită ca dvs. să administrați securitatea asociată colectării detaliilor de plată ale plătitorului în cadrul aplicației dvs., crescând astfel costurile de conformitate PCI.
Se integrează cu orice aplicație, site web, call center, facturare, Răspuns interactiv voce (IVR)
Vă permite să comunicați direct cu eGenius Platform și apoi să primiți un răspuns în timp real la apelul API. Aceasta este o conexiune sincron și plătitorul nu părăsește aplicația dvs., ceea ce înseamnă că sesiunea dvs. cu plătitorul nu este întreruptă.
Acceptă operațiuni eGenius Platform avansate, ca de exemplu capture, refund, void și interogări în care plătitorul nu este implicat direct.
Flux de informații
Fluxul de informații pentru Direct Payment este prezentat mai jos:
Un plătitor decide să realizeze o achiziție și furnizează detaliile cardului propriu direct în cadrul aplicației sau site-ului dvs. web. Puteți opta să combinați detaliile cardului colectate cu detalii stocate cu ajutorul unui simbol stocat anterior. Consultați secțiunea Surse multiple de detalii card.
Aplicația sau site-ul dvs. web formulează solicitarea de tranzacție și o transmite pe Internet utilizând un mesaj HTTPS POST sau PUT către eGenius Platform prin intermediul API.
În funcție de necesitățile afacerii dvs., puteți transmite câmpuri suplimentare în cadrul solicitării de tranzacție. Consultați secțiunea Funcționalitate suplimentară.
Înainte de a realiza tranzacția de plată, puteți trimite o solicitare de cotație de schimb pentru conversie valutară dinamică (DCC) pentru a colecta moneda contului plătitorului și suma comenzii în moneda respectivă. În acest punct puteți, de asemenea, autentifica plătitorul utilizând serviciul
Rețineți că, în cazul în care plătitorul acceptă oferta DCC, trebuie să furnizați informațiile DCC în solicitarea de autentificare.
eGenius Platform transmite tranzacția băncii dvs. achizitoare pentru procesare.
Achizitorul returnează un răspuns și eGenius Platform generează un răspuns de tranzacție și îl transmite aplicației sau site-ului dvs. web, ca răspuns la apelul dvs. API. Răspunsul de tranzacție indică dacă tranzacția a fost realizată cu succes și include, de asemenea, alte date de răspuns.
Aplicația sau site-ul dvs. web afișează o chitanță sau alt tip de confirmare sau o pagină de eroare pe baza rezultatului tranzacției.
Batch vă permite să transmiteți securizat și fiabil loturi de operațiuni (Captures, Refunds etc.) către eGenius Platform pentru procesare, fără interacțiunea directă a plătitorului. De exemplu, puteți să declanșați autorizări utilizând un coș de cumpărături online și apoi puteți să realizați decontări folosind Batch.
Odată trimis, puteți solicita periodic informații privind starea lotului, pentru a determina starea curentă a procesării lotului, care include numărul total al operațiunilor încărcate, procesate și al operațiunilor eșuate, precum și eticheta de oră și dată pentru acțiunile de procesare. Aceeași stare a lotului este vizibilă, de asemenea, pentru your payment service provider prin intermediul ecranului Căutare stare Batch din Merchant Manager.
După finalizarea procesării unui lot, puteți solicita un fișier răspuns care conține rezultatul fiecăreia dintre operațiunile încărcate.
Avantaje cheie
Procesează mai multe operațiuni în siguranță și eficient — aveți posibilitatea să procesați mai multe operațiuni în siguranță prin trimiterea unui lot, în locul procesării fiecărei operațiuni individual.
Elimină necesitatea instalării unei aplicații locale — nu este necesar să instalați o aplicație în cadrul sistemului dvs. Aceasta caracteristică elimină costul instalării, actualizării și întreținerii aplicațiilor.
Elimină obligația conformității PA-DSS — furnizorii de aplicații de plată pentru terți trebuie să se conformeze cerințelor Standardului de securitate a datelor pentru aplicații de plată (PA-DSS). Eliminarea necesității unei aplicații instalate în cadrul sistemului dvs. elimină costul legat de întrunirea obligațiilor de conformitate PA-DSS.
Acceptă atât comercianți mici cât și mari — caracteristica acceptă necesitările atât ale comercianților mici (care au nevoie în principal de o soluție care este facil de utilizat și nu necesită integrare) cât și ale comercianților mari (care doresc să proceseze eficient volume mari de tranzacții).
Reduce costurile de conformitate PCI când este utilizată în combinație cu Tokenization — când este utilizat în combinație cu serviciul Tokenization puteți să beneficiați de avantajele combinate ale Tokenization și procesării Batch.
Flux de informații
Fluxul de informații pentru Batch este prezentat mai jos:
Integrarea dvs. reunește operațiunile plătitorilor într-un lot și încarcă lotul de operațiuni pe Internet utilizând un mesaj HTTPS PUT către eGenius Platform prin intermediul serviciului BatcheGenius Platform. Consultați secțiunea Creare solicitare pentru lot.
Puteți opta să combinați detaliile cardului colectate cu detalii stocate cu ajutorul unui simbol stocat anterior. Consultați secțiunea Surse multiple de detalii card.
De asemenea, puteți transmite câmpuri suplimentare în cadrul Solicitării pentru lot, în funcție de necesitățile afacerii dvs. Consultați secțiunea Caracteristici acceptate.
Înainte ca lotul să fie procesat, va trebui să validați conținutul lotului, trimițând un mesaj Cod de integritate mesaj (MIC) format din codul rezumat SHA-1 al conținutului lotului, astfel încât să poată fi detectată lipsa sau deteriorarea oricăror înregistrări. Consultați secțiunea Trimiterea unei solicitări pentru lot.
După validare, este procesată fiecare operațiune din cadrul lotului.
În decursul procesării puteți interoga starea lotului pentru a determina numărul de înregistrări procesate și starea generală. Consultați secțiunea Recepționare stare lot.
În momentul în care starea indică finalizarea procesării lotului, puteți să solicitați un răspuns pentru lot. Răspunsul pentru lot include valorile de răspuns, așa cum au fost specificate în antetul lotului încărcat inițial. Descărcarea răspunsului pentru lot.