Plăți PayPal

PayPal este o metodă de plată prin browser acceptată în eGenius Platform. Această pagină descrie detaliile de integrare specifice pentru PayPal, inclusiv modul de configurare a contului de companie PayPal pentru a accepta plăți prin gateway, cerințele de branding etc. Este recomandat să citiți ghidul de integrare pentru plățile prin browser înainte de a construi o integrare PayPal.

Dacă ați efectuat integrarea pentru utilizarea PayPal înainte de API versiunea 50, faceți clic aici.

Cerințe preliminare

Pentru a utiliza PayPal ca metodă de plată în eGenius Platform, trebuie să aveți un cont de companie PayPal configurat pentru gateway. Pentru detalii, consultați secțiunea Configurarea contului dvs. PayPal de companie.

Pentru a vă înregistra pentru un cont PayPal de companie, apăsați aici.

Procesul de validare PayPal

Următoarele secțiuni vă vor ajuta să alegeți o experiență de validare PayPal adecvată pentru site-ul magazinului dvs.

Alegerea unui proces de validare

PayPal permite plătitorilor dvs. să realizeze rapid și în siguranță validarea pe site-ul magazinului dvs., permițându-le să utilizeze contul personal PayPal pentru plată și opțional să furnizeze informații de livrare site-ului de comerț. Cu PayPal, plătitorii încep și finalizează procesul de validare pe site-ul magazinului dvs..

Gateway-ul acceptă două tipuri de procese de validare PayPal — Validarea cu PayPal și Plata cu PayPal.

Validarea cu PayPal

Procesul de Validare cu PayPal vă permite să redirecționați plătitorul de pe site-ul magazinului dvs. către site-ul PayPal folosind butonul „Validare cu PayPal”, aflat pe pagina de verificare a cardului de pe site-ul magazinului. Plătitorul evită procesul normal de validare și realizează validarea folosind informațiile stocate în contul propriu PayPal. PayPal furnizează site-ului magazinului numele, adresa e-mail și adresa de livrare din contul plătitorului, permițând o validare mai rapidă prin evitarea introducerii acestor informații pe site-ul magazinului. PayPal colectează adresa de livrare de la plătitor pe site-ul web PayPal, iar plătitorul o poate adăuga sau edita, dacă este necesar. Butonul „Continuare” permite redirecționarea plătitorului către site-ul magazinului dvs. pentru confirmarea plății după vizualizarea tuturor detaliilor comenzii. Această opțiune vă permite să modificați, dacă este necesar, comanda, înainte de a accepta plata (de exemplu, adăugând taxele de livrare și manipulare pe baza adresei returnate de la PayPal). Ca alternativă, puteți include alți pași de validare, cum ar fi ofertele de produse similare sau conexe pe pagina dvs. de confirmare a comenzii.

Exemplu de proces de validare

Diagrama de mai jos descrie procesul de Validare cu PayPal, prin care plătitorul utilizează adresa de livrare stocată de PayPal. Plătitorul revizuiește și confirmă plata pe site-ul de comerț al comerciantului.

Procesul de Validare cu PayPal

Procesul de validare este după cum urmează:

  1. Un plătitor vizitează site-ul magazinului dvs., selectează un produs și apasă Validare cu PayPal în cadrul paginii de validare.
  2. Când plătitorul face clic pe butonul Validare cu PayPal, veți efectua un apel Initiate Browser Payment către gateway și veți redirecționa plătitorul către adresa URL PayPal returnată în răspuns.
  3. Gateway-ul redirecționează plătitorul către site-ul web PayPal.
  4. Plătitorul se conectează la contul personal PayPal cu ajutorul paginii de conectare PayPal.
  5. Plătitorul precizează adresa de livrare. Plătitorul poate selecta o adresă de livrare stocată anterior de PayPal sau poate introduce o adresă nouă.
  6. Plătitorul selectează o sursă de finanțare și continua plata apăsând butonul "Continue" (Continuare) din cadrul site-ului web PayPal.
  7. Plătitorul este redirecționat de pe site-ul PayPal înapoi pe site-ul magazinului dvs., prin intermediul gateway-ului. Veți apela detaliile tranzacției, inclusiv adresa de e-mail și adresa de livrare din contul plătitorului, cu ajutorul operațiunii Retrieve Transaction.
  8. Pe baza acestor informații prezentați o pagină de revizuire pentru plătitor (de exemplu, este posibil să doriți să adăugați taxele de transport și manipulare). Când plătitorul face clic pe butonul "Plătiți acum" pentru a procesa plata, veți trimite un apel Confirm Browser Payment către gateway.
    Plătitorul poate decide să actualizeze adresa de livrare înainte de a face clic pe butonul "Plătiți acum".
  9. Gateway-ul trimite un răspuns cu detaliile tranzacției, care indică succesul sau altă stare a plății, pentru ca dvs. să puteți prezenta această stare plătitorului.
Plata cu PayPal

Procesul de Plată cu PayPal permite plătitorului să continue procesul normal de validare, introducând informațiile de facturare și livrare pe site-ul magazinului. Când plătitorului îi este solicitat să selecteze metoda de plată, plătitorul selectează opțiunea PayPal aflată pe pagina de facturare a site-ului de comerț alături de alte opțiuni de plată. Spre deosebire de o tranzacție de Validare cu PayPal, site-ul magazinului furnizează serviciului PayPal adresa de livrare a plătitorului. În mod implicit, puteți alege să nu afișați adresa de livrare și/sau să dezactivați editările pe site-ul web PayPal. Consultați secțiunea Afișare/Înlocuire adresă de livrare de mai jos, pentru informații privind implementarea acestei opțiuni în cadrul integrării dvs. PayPal. Butonul „Plătiți acum” permite plătitorului să confirme plata pe site-ul web PayPal înainte de a fi redirecționat înapoi către site-ul magazinului dvs. Această opțiune vă permite să oferiți plătitorului o experiență de validare mai rapidă, deoarece plătitorul finalizează plata pe site-ul web PayPal.

Exemplu de proces de validare

Diagrama de mai jos descrie procesul de Plată cu PayPal, prin care plătitorul verifică și confirmă plata pe site-ul web PayPal.

Procesul de Plată cu PayPal

Procesul de validare este după cum urmează:

  1. Un plătitor vizitează site-ul magazinului dvs., selectează un produs și face clic pe PayPal pe pagina de validare.
  2. Când plătitorul face clic pe butonul PayPal, veți efectua un apel Initiate Browser Payment către gateway și veți redirecționa plătitorul către adresa URL PayPal returnată în răspuns.
  3. Gateway-ul redirecționează plătitorul către site-ul web PayPal.
  4. Plătitorul se conectează la contul personal PayPal cu ajutorul paginii de conectare PayPal.
  5. Plătitorul verifică detaliile de facturare și confirmă plata făcând clic pe butonul „Plătiți acum” pe site-ul web PayPal.
  6. Gateway-ul trimite un răspuns cu detaliile tranzacției, care indică succesul sau altă stare a plății, pentru ca dvs. să puteți prezenta această stare plătitorului.
Selectarea momentului confirmării plății

Atât în procesul Validare cu PayPal, cât și în cel de Plată cu PayPal, puteți alege să afișați butonul "Plătiți acum" sau un buton "Continuare" pe site-ul web PayPal.

Butonul "Plătiți acum" permite plătitorului să confirme plata pe site-ul web PayPal înainte de a fi redirecționat înapoi către site-ul magazinului dvs. Această opțiune vă permite să oferiți plătitorului o experiență de validare mai rapidă, deoarece plătitorul finalizează plata pe site-ul web PayPal.

Butonul "Continuare" permite redirecționarea plătitorului către site-ul magazinului dvs. pentru confirmarea plății după vizualizarea tuturor detaliilor comenzii. Această opțiune vă permite să modificați, dacă este necesar, comanda, înainte de a accepta plata (de exemplu, adăugând taxele de livrare și manipulare pe baza adresei returnate de la PayPal). Ca alternativă, puteți include alți pași de validare, cum ar fi ofertele de produse similare sau conexe pe pagina dvs. de confirmare a comenzii.

Consultați secțiunea Confirmare plată de mai jos, pentru detalii privind implementarea acestei opțiuni în cadrul integrării dvs. PayPal.

Selectarea modului de colectare a adresei de livrare

În funcție de procesul de validare, Validare cu PayPal sau Plată cu PayPal, puteți alege să colectați adresa de livrare a plătitorului pe site-ul magazinului dvs., respectiv pe site-ul web PayPal. Implicit, PayPal colectează adresa de livrare de la plătitor pe site-ul web PayPal, iar plătitorul o poate adăuga sau edita, dacă este necesar. Puteți opta să nu afișați adresa de livrare și/sau să dezactivați posibilitatea editării. Consultați secțiunea Afișare/Înlocuire adresă de livrare de mai jos, pentru informații privind implementarea acestei opțiuni în cadrul integrării dvs. PayPal.

Integrarea PayPal

PayPal prin Hosted Checkout

Dacă aveți deja o integrare Hosted Checkout, PayPal va fi automat disponibil din momentul în care furnizorul dvs. de servicii de plată configurează cu succes legătura achizitor pentru PayPal.

Pentru detalii, consultați Plățile prin browser în integrarea Hosted Checkout.

Procesul Validare cu PayPal nu este acceptat în Hosted Checkout.
PayPal prin Direct Payment

În prezent, gateway-ul acceptă PayPal prin metoda de integrare Direct Payment, care vă permite să oferiți metoda de plată PayPal pe propria dvs. pagină de validare.

PayPal (REST) este acceptat începând din API versiunea 50.

Următoarele câmpuri din solicitarea Initiate Browser Payment sunt fie specifice PayPal, fie au o utilizare specifică în cadrul integrării PayPal. Pentru alte detalii, consultați Plățile prin browser în integrarea Direct Payment.

  • sourceOfFunds.type = PAYPAL
  • browserPayment.operation = AUTHORIZE sau PAY

    În cazul PayPal, fondurile pot fi blocate timp de 3 zile (perioada de grație) din momentul autorizării. Dacă încă doriți să decontați fondurile după 3 zile, puteți utiliza operațiunea Update Authorization sau o puteți iniția pe portalul Administrare cont comerciant.

    În mod implicit, contul dvs. de comerciant PayPal este configurat doar pentru decontări unice. Dacă doriți să modificați configurația pentru a accepta decontări multiple, vă rugăm să contactați PayPal.

    Referință API câmp operațiune [REST][NVP]

  • browserPayment.paypal.paymentConfirmation

    La inițierea unei plăți PayPal, trebuie să specificați dacă doriți ca plătitorul să confirme plata pe site-ul web PayPal sau pe site-ul magazinului dvs..

    Referință API câmp confirmare plată [REST][NVP]

    În cazul confirmării la furnizor (PayPal), site-ul web PayPal afișează un buton "Plătiți acum", care permite plătitorului să confirme plata pe site-ul web PayPal înainte de a fi redirecționat către site-ul magazinului dvs. Trebuie să trimiteți o solicitare Retrieve Transaction către eGenius Platform pentru a determina succesul sau altă stare a plății.

    Dacă confirmarea are loc pe site-ul magazinului dvs., site-ul web PayPal afișează un buton "Continue" (Continuare), care permite plătitorului să fie redirecționat către site-ul magazinului dvs., unde plătitorul poate confirma plata. Trebuie să trimiteți o solicitare către Retrieve Transaction pentru a apela detalii privind continuarea sau necontinuarea plății de plătitor. Dacă plătitorul continuă cu plata pe site-ul magazinului dvs., trebuie să trimiteți un apel Confirm Browser Payment pentru a confirma plata cu PayPal. Răspunsul la Confirm Browser Payment va conține informații referitoare la succesul sau altă stare a plății.

    Referință API Confirm Browser Payment [REST][NVP]

    În ambele cazuri, dacă plata are succes, funcția Retrieve Transaction returnează:

    • adresa de e-mail a contului PayPal a plătitorului
    • numele posesorului de cont pentru contul PayPal al plătitorului
    • detaliile adresei de livrare
  • [Opțional] Afișare/Modificare adresă de livrare

    Puteți să administrați modul în care plătitorul vă furnizează o adresă de livrare utilizând două câmpuri:

    • browserPayment.paypal.displayShippingAddress — când are valoarea true (implicită), adresa de livrare este afișată pe site-ul web PayPal.

      Referință API afișare câmp adresă de livrare [REST][NVP]

    • browserPayment.paypal.overrideShippingAddress — când are valoarea true (implicită), plătitorul poate modifica adresa de livrare pe site-ul web PayPal.

      Referință API modificare câmp adresă de livrare [REST][NVP]

    Implicit, PayPal colectează pentru dvs. adresa de livrare de la plătitor pe site-ul web PayPal. Dacă optați să colectați adresa de livrare de la plătitor pe site-ul magazinului dvs. și nu doriți ca PayPal să afișeze adresa de livrare pentru plătitor, trebuie să setați câmpul browserPayment.paypal.displayShippingAddress cu valoarea „false”. Aceasta situație este aplicabilă și pentru cazul în care adresa de livrare nu este necesară pentru o comandă (de exemplu, pentru produse exclusiv digitale).

    Gateway-ul va returna întotdeauna adresa de livrare în cadrul răspunsului Retrieve Transaction dacă adresa de livrare a fost furnizată în solicitarea Initiate Browser Payment sau dacă câmpul browserPayment.paypal.displayShippingAddress are valoarea true.

    Consultați tabelul de mai jos pentru diferitele scenarii care ar putea fi aplicabile integrării dvs. Puteți selecta un scenariu diferit pentru fiecare plată.

    Initiate Browser Payment Site web PayPal
    Afișare Adresă de livrare Modificare Adresă de livrare Este necesară Adresa de livrare? Este furnizată Adresa de livrare? Este validă Adresa de livrare? Este afișată pentru plătitor Adresa de livrare? Sursa Adresei de livrare afișate Poate plătitorul modifica Adresa de livrare?
    true (implicit) true (implicit) opțional nu NA da PayPal colectează adresa de livrare. da
    true (implicit) true (implicit) opțional da da da PayPal afișează adresa de livrare furnizată de dvs. în solicitarea către site-ul web PayPal. da
    true (implicit) true (implicit) opțional da nu da PayPal ignoră adresa de livrare furnizată de dvs. în solicitare și în locul acesteia colectează adresa de livrare pe site-ul web PayPal. da
    true (implicit) false obligatoriu da da da PayPal afișează adresa de livrare furnizată de dvs. în solicitarea către site-ul web PayPal. nu
    true (implicit) false obligatoriu da nu nu PayPal respinge solicitarea. Neaplicabil
    false Neaplicabil Neaplicabil da da nu PayPal ignoră adresa de livrare furnizată de dvs. în solicitare. nu
    false Neaplicabil Neaplicabil Neaplicabil Neaplicabil nu PayPal nu dispune de o adresă de livrare pentru a fi afișată. Neaplicabil
    Pentru toate scenariile, trebuie să utilizați adresa de livrare returnată în răspunsul de tranzacție în cazul în care adresa de livrare a fost modificată de către plătitor pe site-ul web PayPal. Vă rugăm să rețineți faptul că PayPal validează combinațiile de oraș, stat și cod ZIP pentru adresele de livrare din SUA.
  • [Opțional] Detalii pentru articol de linie

    Puteți să specificați detaliile pentru articolele-rând în solicitarea Initiate Browser Payment pentru a furniza plătitorului toate detaliile comenzii înainte ca acesta să confirme plata. Studiile efectuate în rândul consumatorilor arată ca un procent mai mare finalizează achizițiile în cazul în care văd articolele individuale și detaliile comenzii în decursul validării PayPal. Prin urmare, este recomandat să furnizați informațiile referitoare la comandă când inițiați o validare PayPal, pentru a încuraja plătitorii să continue plata mai curând decât să renunțe la aceasta.

    Articolele de linie sunt considerate furnizate, dacă numele articolului și prețul unitar sunt specificate. Pentru mai multe informații referitoare la detaliile pentru articolele de linie, consultați Date articol de linie.

Interpretarea rezultatului tranzacției

Tabelul următor prezintă codurile de răspuns la tranzacții pentru scenariile posibile care pot apărea după inițierea unei plăți prin browser.

Răspunsul la Initiate Browser Payment
Ce înseamnă...
response.gatewayCode=SUBMITTED
result=SUCCESS
Redirecționați plătitorul la adresa URL inclusă în răspuns.
response.gatewayCode=SUBMITTED
result=FAILURE or PENDING or UNKNOWN
Trimiteți o altă solicitare INITIATE_BROWSER_PAYMENT.
Răspunsul la Retrieve Transaction/Retrieve Order
Ce înseamnă...
response.gatewayCode=APPROVED
result=SUCCESS
Plata a fost realizată cu succes.
response.gatewayCode=PENDING
result=PENDING
Plata se află în așteptarea examinării în sistemul PayPal. Consultați Plăți în așteptare.
response.gatewayCode=CANCELLED
result=FAILURE
Plătitorul a revocat interacțiunea pentru plata respectivă. Oferiți plătitorului opțiunea de a încerca o altă metodă de plată.
response.gatewayCode=DECLINED or INSUFFICIENT_FUNDS or NOT_SUPPORTED
result=FAILURE
Plata a fost respinsă de PayPal.
response.gatewayCode=ACQUIRER_SYSTEM_ERROR
result=FAILURE
Achizitorul nu a putut procesa tranzacția. Poate fi util să solicitați achizitorului motivul pentru eșecul plății sau puteți încerca RETRIEVE_TRANSACTION din nou. De asemenea, puteți oferi plătitorului opțiunea de a încerca o altă metodă de plată.
response.gatewayCode=SYSTEM_ERROR
result=FAILURE
Gateway-ul nu a putut procesa tranzacția.
response.gatewayCode=TIMED_OUT
result=FAILURE
Interacțiunea dintre plătitor și sistemul PayPal nu a fost finalizată cu succes; de exemplu, gateway-ul nu a primit o redirecționare a browserului plătitorului de l a comerciant în interval de 24 de ore sau gateway-ul nu a putut apela detaliile interacțiunii dintre plătitor și sistemul PayPal, iar plata a rămas nefinalizată.
response.gatewayCode=UNKNOWN
result=UNKNOWN
Gateway-ul nu a putut determina dacă plata a avut succes sau nu.

Actualizările autorizărilor

Puteți actualiza perioada de grație pentru actualizarea autorizărilor și/sau modificați sumele autorizate pentru tranzacțiile valide de autorizare cu PayPal folosind operațiunea Update Authorization sau Administrare cont comerciant. În acest scop, trebuie să aveți privilegiul „Actualizare autorizare” activat în profilul dvs. de comerciant de către furnizorul de servicii de plată. Pentru mai multe informații, consultați Update Authorization.

Se recomandă să actualizați o autorizare după primele 3 zile (perioada de grație) pentru a vă asigura că fondurile sunt în continuare disponibile. O plată reautorizată va avea o nouă perioadă de grație de 3 zile. Perioada de grație de 3 zile poate fi actualizată o singură dată în perioada de valabilitate de 29 de zile.

Puteți actualiza o autorizare o dată pentru maximum 115% sau 75 USD din suma autorizată originală.

Decontările, rambursările și invalidările

Pentru plățile PayPal, puteți deconta suma autorizată integral, parțial sau cu depășirea sumei autorizate inițial, folosind operațiunea Capture sau portalul Administrare cont comerciant. Sunt permise decontările în exces reprezentând maximum 115% din suma tranzacției autorizate inițial.

Puteți rambursa plățile procesate prin PayPal parțial, integral sau cu depășirea sumei pentru tranzacțiile Pay și Capture. Puteți trimite solicitări de rambursare folosind operațiunea Refund sau portalul Administrare cont comerciant. Pentru o rambursare excesivă, includeți suma care depășește valoarea tranzacției inițiale.

Puteți anula orice tranzacție cu autorizare deschisă dacă încercările de decontare eșuează; de asemenea, puteți anula o tranzacție Pay pentru a revoca plata. Puteți trimite o solicitare de anulare folosind operațiunea Void sau portalul Administrare cont comerciant.

Plăți în așteptare

Gateway-ul poate returna starea PENDING în cadrul răspunsului la tranzacție. De exemplu, dacă tranzacția este în curs de evaluare a riscului de către PayPal. Dacă starea este în așteptare și dvs. aveți configurate propriile dvs. filtre de management al fraudelor, trebuie să vă conectați la contul dvs. PayPal de companie și să revizuiți plata. PayPal va notifica gateway-ul când starea unei tranzacții în așteptare este actualizată de PayPal.

Dacă nu doriți să efectuați examinarea și doriți să respingeți plățile în așteptare, puteți iniția o rambursare. Puteți colecta rezultatul tranzacției actualizate cu ajutorul operațiunii Retrieve Transaction.

Acord de facturare și plăți periodice

Folosind procesul de Validare cu PayPal sau Plată cu PayPal, puteți configura un acord de facturare pentru un plătitor, care vă va permite să inițiați o tranzacție de referință (abonament/plată periodică sau la cerere) pe baza acestui acord de facturare, fără aprobări suplimentare din partea plătitorului. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea Acordurile de facturare și plățile periodice.

Configurarea contului dvs. PayPal de companie

Această secțiune descrie modul de configurare a contului dvs. de companie PayPal pentru a funcționa cu integrarea pe gateway. Odată ce contul PayPal este configurat, trebuie să transmiteți detaliile contului dvs. (ID-ul contului PayPal) furnizorului dvs. de servicii de plată pentru a îi permite să vă configureze profilul de comerciant pe gateway-ul de plăți pentru PayPal.

Pentru a procesa tranzacții prin intermediul PayPal, trebuie să vă autentificați în Administrare cont comerciant și să acordați gateway-ului permisiuni pentru apelurile API pe care gateway-ul le va realiza în numele dvs.

Iată pașii de configurare a procesului integrat de autentificare:

  1. Autentificați-vă în Administrare cont comerciant. Mergeți la Administrare > Configurare PayPal și faceți clic pe Acordați permisiuni în PayPal.
  2. Introduceți-vă adresa de e-mail și selectați Țara pe pagina inițială PayPal, apoi faceți clic pe Înainte.
  3. În cazul în care creați un cont de companie, faceți clic pe butonul Înscriere și urmați pașii de mai jos:
    1. Introduceți detaliile necesare și bifați caseta pentru a acorda gateway-ului permisiunile API.
    2. Faceți clic pe Acceptare și continuare.
    3. Pe paginile următoare, furnizați mai multe informații despre compania dvs. și faceți clic pe Continuare.
    4. Veți vedea o pagină de confirmare a înscrierii, cu instrucțiuni de activare a contului dvs.
    5. Faceți clic pe butonul Reveniți la gateway-ul de plăți pentru a reveni la Administrare cont comerciant. Veți vedea un mesaj de confirmare pentru acordarea permisiunilor API.
  4. Dacă vă autentificați într-un cont de companie PayPal, urmați pașii de mai jos:
    1. Conectați-vă la contul dvs. de companie PayPal folosindu-vă numele de utilizator și parola PayPal.
    2. Veți vedea instrucțiuni care vor permite PayPal să se conecteze la profilul dvs. de comerciant de pe gateway.
    3. Faceți clic pe Acceptare și conectare.
    4. Veți vedea un mesaj care confirmă succesul acordării permisiunilor și include instrucțiuni de activare a contului dvs.
    5. Faceți clic pe butonul Reveniți la gateway-ul de plăți pentru a reveni la Administrare cont comerciant. Veți vedea un mesaj de confirmare pentru acordarea permisiunilor API.

Protecție optimizată pentru vânzători

Puteți furniza date suplimentare despre plătitor în Initiate Browser Payment și în solicitările ulterioare de plată/autorizare după ce efectuați Tokenize Browser Payment pentru a permite PayPal să efectueze evaluarea riscului tranzacțiilor înainte de procesarea acestora.

Datele din următoarele câmpuri sunt utilizate de către PayPal pentru a efectua o evaluare de management al riscului înainte de tranzacție:

  • device.fingerprint: Un identificator unic pentru dispozitiv poate fi generat folosind biblioteca PayPal FraudNet Javascript. Astfel, PayPal poate efectua evaluarea riscului asociat cu o tranzacție.
  • risk.custom: Puteți furniza date suplimentare despre plată în acest câmp. Trebuie să încheiați un acord cu PayPal în legătură cu valorile pe care doriți să le furnizați. De exemplu, risk.custom.headOfficeLocation=London UK.
  • sourceOfFunds.token: ID-ul simbolului care identifică pe gateway detaliile acordului de facturare (primite de la PayPal). Puteți utiliza acest ID de simbol pentru plățile unice și periodice. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea Acordurile de facturare și plățile periodice.

Practici optime de securitate pentru integrările PayPal

Pentru informații privind practicile optime de securitate, faceți clic aici.

Testarea integrării

eGenius Platform furnizează un simulator PayPal care vă permite să vă testați integrarea pentru utilizarea funcțiilor PayPal pe gateway.

Copyright © 2021 UniCredit Bank